lauantai 14. toukokuuta 2016

Royal Secret #TOP3

Kolmas viikko on vilahtanut silmien edestä suunnatonta vauhtia. Maanantai-iltana nappasin muutaman ystävän Hämeenlinnasta Helsinkiin, ja raahasin mukanani pelaamaan Royal Secretiä, mikä on kolmas Fredan peleistä. Nyt kun olen pelannut sen, ja nähnyt pelin asiakkaan silmin, siihen liittyviä asioita ei pidetä minulta salassa, vaan sen sijaan ko. pelin vetämistä opetetaan minulla vimmattua vauhtia.

Tällä viikolla olen aiemmpien työtehtävieni lisäksi ollut kuuntelemassa ja imemässä tietoa alkuspiikistä, sekä Royal Secretin alkutarinasta. Olen myös ollut mukana laittamassa huonetta järjestykseen, ja apupapereiden kanssa laittanut niitä jo itsekseni. Huoneet tulevat pikku hiljaa tutuiksi, niinkuin tarina ja alkuspiikkikin.

Olen viihtynyt Escape Room Helsingissä hyvin, työkaverit ovat mukavia ja ilmapiiri on loistava! Jos joku matkailun 1. -luokkalainen on eksynyt lukemaan tätä (tai joku muu paikasta kiinnostunut), suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti