lauantai 14. toukokuuta 2016

Tarinoita ja toimistoa #TOP5 +työssäoppi tehtävät

Aika kuluu nopeasti, vastahan minä tänne ensimmäistä päivää tulin. Nyt on jo viides viikko, kohtahan tämä on ohi. No, mukavassa paikassa kivassa seurassa aika menee kuin siivillä.

Viikko alkoi rauhallisesti, ensimmäinen peli alkoi vasta viideltä, ja aamupäivä meni toimistossa ja siivotessa. Kuten myös tiistaina, jatkettiin samalla kaavalla. Päivän ensimmäiset pelit olivat edelleen vapaina, joten vastailtiin sähköposteihin ja tehtiin varauksia.

Keskiviikko taas puolestaan kokonaan pelien parissa. Kalenterin ulkopuolinen varaus, ja muutama päiväpeli ennen junan lähtöä takaisin Hämeenlinnaan. Opettelin keskiviikkona myös Royal Secretin tarinaa, jolla luodaan tunnelmaa jo ennen huoneeseen astumista. Ensimmäisellä kerralla äänivärisi, ja juonikin vähän takelteli. Toinen ja kolmas kerta meni jo sujuvasti ilman suurempia oikkuja, ja ainakin ulospäin vaikutin itsevarmalta. Tarina siis on jo pääpiirtein hanskassa, jee!

Toimisto torstai. Aamusta ei ollut pelejä, eikä ollut edes siivous päivä. Näin ollen aika meni sähköposteihin vastaillessa. Escape Room Helsinki on juuri viimeisten viikkojen aikana ottanut käyttöönsä Smartumin. Sen ollessa uusi maksutapa, ja näin ollen kaikille hieman tuntematon, kirjoitin ja tulostin siihen käyttöohjeet.

Perjantai taas oli käytännönläheisempi, aamulla Helsinkiin saavuttuani kiersin toisen toimipisteen kautta noutamassa puhtaita pyyhkeitä Fredalle. Siellä siivottiin ja jynssättiin asunto puhtaaksi, ja laitettiin huoneet kuntoon pelejä varten. Pelien vetäminen sujuu jo hyvin, ja pikku hiljaa myös tarinan kerronta.

________________________________________________________________________


Toimipisteille on haastava kulkea esim. pyörätuolilla, ja asian suhteen ollaan jo pistetty aivoriihi pystyyn. Paperijäte kierrätetään erikseen, ja tulostamista vähennetään, esimerkiksi laskut pyritään lähettämään sähköissti.

Asiakaspalautetta kerätään asiakkailta suoraan pelin jälkeen. Kun ryhmä pääsee ulos huoneesta, heidät kerätään aulaan, johon he ennen peliä ovat takkejaan ja reppujaan jättäneet. Asiakkaista otetaan facebook-seinällemme kuva, mikäli heiltä lupa myöntyy. Tässä oheessa rupatellaan asiakkaiden kanssa, mitä he pitivät pelistä.
Asiakaspalautetta tulee myös sähköpostiin ja puheluita epäselvistä nettisivuista tulee silloin tällöin, ja näin saapunutta asiakaspalautetta käsitellään viikoittain toimistossa. (Yrityksellä on instagram, ja twittertili, mutta kumpaankaan ei kovin usein palautetta tule). Asiakkaalle vastataan, ja jos jokin asia vaatii korjaamista/kehittämistä, siihen puututaan mahdollisimman nopeasti.
Asiakaspalautteen mukaan pyritään kehittymään ja kehittämään yritystä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti